Συχνές Ερωτήσεις

Διαβάστε εδώ τις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που μπορεί να έχετε. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.

Γράψτε μας το μήνυμά σας

Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

    Στοιχεία Επικοινωνίας

    Μάρκου Μπότσαρη 15
    Αιγάλεω 12241
    Αττική

    (0030-)210-5986594
    (0030-)210-5986908
    (0030-)210-3474677

    info@topoikilopoleio.gr

    Δ-Τ-Σ: 7:00-15:00
    Τ-Π-Π: 7:00-14:00 & 17:00-21:00

    Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν!

    ΠΩΣ ΒΑΖΩ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

    α) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο “Αναζήτηση Προϊόντων“, στο πάνω μέρος της σελίδας. Εκεί είτε εισάγετε μια λέξη-κλειδί*, είτε εισάγετε τον κωδικό προϊόντος**, είτε επιλέγετε μια ολόκληρη (υπο)κατηγορία προϊόντων από τη λίστα “ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ” στα δεξιά.

    Αν περιμένετε λίγο, θα σας εμφανιστούν κάποια πρώτα αποτελέσματα (quick results) με σχετικά προϊόντα. Κάνοντας κλικ σε κάποιο από τα προϊόντα, θα σας ανοίξει η αντίστοιχη σελίδα προϊόντος.

    Αν το προϊόν που ψάχνετε, δεν εμφανίζεται στα quick results, τότε πατήστε το εικονίδιο της αναζήτησης (μεγεθυντικός φακός), για να σας εμφανιστούν όλα τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

    *Αποφύγετε καταλήξεις ή “greeklish”, π.χ.: “μνημοσυν” αντί “μνημόσυνο”, “μνημοσύνου” ή “mnimosino”.
    **Θα πρέπει να τον γνωρίζετε από πριν.

    β) Φυσικά μπορείτε να πλοηγηθείτε στις “Κατηγορίες Προϊόντων“, στην Αρχική Σελίδα ή στο μενού “ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ“, στο πάνω μέρος της σελίδας.

    γ) Εναλλακτικά μπορείτε να περιηγηθείτε σε ειδικές ομάδες προϊόντων στην Αρχική Σελίδα, όπως “ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ“, “ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ” ή ακόμα και με βάση την Εταιρεία.

    Αφού εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε μπορείτε να το προσθέσετε στο Καλάθι με 2 τρόπους:

    α) Αφήστε το ποντίκι πάνω στην προεπισκόπηση του προϊόντος και:

    i) πατήστε το πράσινο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, αν πρόκειται για απλό προϊόν.

    ii) πατήστε το πράσινο κουμπί “ΕΠΙΛΟΓΗ”, αν πρόκειται για μεταβλητό προϊόν (π.χ. επιλογή γεύσης, χρώματος, βάρους κλπ.) και μετά επιλέξτε την παραλλαγή που θέλετε. Στο τέλος πάλι πατήστε το πράσινο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”.

    Σε κάθε περίπτωση αυτό θα προσθέσει 1 τεμ. του προϊόντος στο Καλάθι, το οποίο θα ανοίξει με pop-up στα δεξιά της οθόνης.

    β) Πατήστε πάνω στην εικόνα ή στον τίτλο του προϊόντος, μπαίνοντας έτσι στη σελίδα του. Εκεί μπορείτε:

    i) να επιλέξετε την ποσότητα είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό των τεμαχίων, είτε με τα κουμπιά “+/-” και μετά να πατήσετε το πράσινο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” (απλό προϊόν).

    ii) να επιλέξετε πρώτα την παραλλαγή που θέλετε και μετά την ποσότητα και να πατήσετε το πράσινο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” (μεταβλητό προϊόν).

    Σε κάθε περίπτωση αυτό θα προσθέσει τα τεμ. του προϊόντος που επιλέξατε στο Καλάθι, το οποίο θα ανοίξει με pop-up στα δεξιά της οθόνης.

    ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    Αφού προσθέσετε όλα τα προϊόντα που θέλετε στο Καλάθι, πατήστε το εικονίδιο με την τσαντούλα, πάνω δεξιά στην οθόνη και στη συνέχεια το γκρι κουμπί “ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ” στο pop-up, δεξιά.

    Στο Καλάθι, ελέγξτε ότι έχουν μπει όλα τα προϊόντα και στις ποσότητες που χρειάζεστε. Τροποποιήστε ανάλογα.

    ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

    Στα “ΣΥΝΟΛΑ ΚΑΛΑΘΙΟΥ” εισάγετε: Χώρα, Περιφέρεια, Πόλη, Τ.Κ., ώστε το σύστημα να υπολογίσει τα μεταφορικά και τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής.

    Για αναλυτικές λεπτομέρειες, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Τρόπους Αποστολής.

    Όταν είναι όλα σωστά, πατήστε το πράσινο κουμπί “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, για να προχωρήσετε στο Ταμείο.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
    Στο Ταμείο πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία χρέωσης.

    Ιδιαίτερη προσοχή στα:
    – Χώρα-Περιφέρεια-Τ.Κ. (για να υπολογιστούν σωστά τα μεταφορικά)
    – Τηλέφωνο (προτιμήστε κινητό με τη μορφή 69********, χωρίς κενά ή το πρόθεμα χώρας “+30”)

    Επιπλέον πρέπει να επιλέξετε το είδος του παραστατικού (Απόδειξη ή Τιμολόγιο).

    Αν θέλετε το δέμα να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση, από εκείνη της χρέωσης, κάντε κλικ στο κουτάκι “Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση” και συμπληρώστε ανάλογα.

    Τέλος γράψτε μας στις σημειώσεις οτιδήποτε επιπλέον πρέπει να ξέρουμε εμείς ή ο διανομέας για την παραγγελία. Για παράδειγμα: “POST RESTANT” (παραλαβή από πρακτορείο courier), διευκρινίσεις για τη διεύθνση, το κτήριο, ώρες παράδοσης κλπ.

    ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    Στο πεδίο “Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ” βλέπετε πάλι σύνοψη των προϊόντων και του τρόπου αποστολής (μπορείτε φυσικά να τον αλλάξετε πάλι εδώ) και από κάτω επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.

    Η διαθεσιμότητα των τρόπων πληρωμής εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλεγμένο.

    Για αναλυτικές πληροφορίες, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Τρόπους Πληρωμής.

    Τέλος κάντε κλικ στο κουτάκι για την αποδοχή των Όρων Χρήσης και πατήστε το πράσινο κουμπί “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ;

    Μπορείτε να μας καλείτε κατά τις ώρες λειτουργίας (βλ. Ωράριο στο κάτω μέρος της σελίδας) και θα κρατήσουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Αν βλέπετε κάποιο προϊόν εξαντλημένο, τότε μπορείτε να το προσθέσετε στα Αγαπημένα σας και να παρακολουθείτε πότε θα ξαναγίνει διαθέσιμο.

    Αρχικά βεβαιωθείτε ότι έχετε χρησιμοποιήσει σωστά την αναζήτηση προϊόντων, με κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.

    Αν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

    ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

    THANK YOU PAGE
    Μόλις πατήσετε το “ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”, η σελίδα θα ανανεωθεί αυτόματα και θα σας εμφανιστεί μήνυμα “Σας ευχαριστούμε. Έχουμε λάβει την παραγγελία σας” και θα ακολουθεί η σύνοψη της παραγγελίας.

    Αν τυχόν έχετε επιλέξει πληρωμή με κάρτα, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας, που θα σας ανοίξει (pop-up), πριν να σας εμφανιστεί το πιο πάνω μήνυμα.

    EMAIL
    Κατόπιν ελέγξτε τα email σας ότι λάβατε το πρώτο αυτοματοποιημένο email. Παρακαλούμε ελέγχετε πάντα και τον φάκελο Spam (Ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

    Αν δεν έχετε λάβει κανένα επιβεβαιωτικό email ή αν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα κατά την υποβολή της παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Παρακαλούμε ελέγξτε τα email σας (και τον φάκελο Spam), για να δείτε ποιο είναι το τελευταίο αυτοματοποιημένο email που έχετε λάβει από το σύστημά μας.

    Σε αυτό αναφέρεται το στάδιο της παραγγελίας σας.

    Στο πάνω μέρος της σελίδας θα βρείτε τον σύνδεσμο για τη σελίδα “ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

    Εκεί θα πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας και το email που χρησιμοποιήσατε κατά την υποβολή της. Κατόπιν πατήστε το κουμπί “ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ”.

    Θα σας εμφανιστεί η κατάσταση και η σύνοψη της παραγγελίας σας.

    Επεξήγηση:
    Σε Αναμονή: η παραγγελία έχει υποβληθεί επιτυχώς και αναμένεται έλεγχος από υπάλληλο.
    Εκκρεμεί πληρωμή: αναμένεται η εξόφληση της παραγγελίας (δεν ολοκληρώθηκε η πληρωμή με κάρτα ή αναμένεται πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).
    Σε επεξεργασία: η παραγγελία έχει ελεγχθεί και συλλέγονται τα προϊόντα, συσκευάζεται το δέμα και δημιουργείται το σχετικό voucher (προκειμένου για αποστολή).
    Ολοκληρωμένη: έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας και αναμένεται η παραλαβή του δέματος από την εταιρεία courier ή η παραλαβή της από τον πελάτη (προκειμένου για παραλαβή από το Ποικιλοπωλείο).
    Ακυρωμένη: η παραγγελία έχει ακυρωθεί (για διάφορους λόγους).

    Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Αν πρόκειται για παραλαβή από το Ποικιλοπωλείο, μπορείτε να περάσετε να παραλάβετε. Θα πρέπει να έχετε τον αριθμό και το ονοματεπώνυμο της παραγγελίας.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούμε μην προσέρχεστε για παραλαβή της παραγγελίας σας αν δε λάβετε πρώτα το email ότι η παραγγελία σας Ολοκληρώθηκε. Αποφεύγετε έτσι άσκοπη ταλαιπωρία σας.

    Παρακαλούμε ελέγξτε τα email σας (και τα Spam).

    Αν πρόκειται για αποστολή στον χώρο σας, μαζί με το αυτοματοποιημένο email (“Ολοκληρώθηκε”) θα έχετε λάβει και ένα ακόμα με τον αριθμό voucher του δέματος και τον σύνδεσμο για να το εντοπίσετε, ανάλογα με την εταιρεία courier.

    Εναλλακτικά, στο πάνω μέρος της σελίδας θα βρείτε τον σύνδεσμο για τη σελίδα “ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

    Εκεί θα βρείτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τους συνδέσμους για τον εντοπισμό του δέματός σας, για τις 4 συνεργαζόμενες εταιρείες courier (City Express, ΕΛΤΑ-Courier, ACS και DHL).

    Θα χρειαστείτε τον αριθμό voucher του δέματος. Αν δε βρίσκετε το σχετικό αυτοματοποιημένο email, επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας δώσουμε εμείς τον αριθμό του δέματος.

    ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ, ΛΑΘΗ Ή ΖΗΜΙΕΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν.

    Αν τυχόν κάποιο από τα προϊόντα έφτασε σπασμένο, σκισμένο, με κοντινή ημερομηνία λήξης κλπ., κατ’ αρχήν φωτογραφίστε επί τόπου το δέμα και τα κατεστραμμένα/λάθος προϊόντα.

    Στείλτε μας με email τις φωτογραφίες και εν συντομία ποια προϊόντα είχαν πρόβλημα.

    Θα επικοινωνήσουμε για να διευθετήσουμε το πρόβλημα.

    Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τη σελίδα Επιστροφές/Αλλαγές Προϊόντων.

    Έχετε πάντα το δικαίωμα να κάνετε “Άρνηση παραλαβής” και να μη δεχτείτε να παραλάβετε το δέμα σας, αν έχει φτάσει με εμφανή σημάδια σημαντικής φθοράς.

    Μπορείτε να βγάλετε φωτογραφίες το δέμα και να μας τις στείλετε με email.

    Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.

    ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ Η΄ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

    Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τη σελίδα Επιστροφές/Αλλαγές Προϊόντων και ακολουθήστε τις οδηγίες εκεί.

    Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, καθώς μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας (π.χ.: προσωρινή έλλειψη κάποιου προϊόντος, ελλειπή στοιχεία κλπ.).

    Αν δεν μπορείτε να εντοπίσετε πού είναι το δέμα σας με κάποιον από τους τρόπους που αναφέρουμε στις Συχνές Ερωτήσεις, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, για να έρθουμε σε επαφή με την αντίστοιχη εταιρεία courier.

    Μην ξεχνάτε ότι συχνά προκύπτουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τους χρόνους παράδοσης ενός δέματος.