Επιστροφές/Αλλαγές Προϊόντων

Διαβάστε εδώ για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να επιστρέψετε ή να αλλάξετε ένα προϊόν. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.

Γράψτε μας το μήνυμά σας

Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

    Στοιχεία Επικοινωνίας

    Μάρκου Μπότσαρη 15
    Αιγάλεω 12241
    Αττική

    (0030-)210-5986594
    (0030-)210-5986908
    (0030-)210-3474677

    info@topoikilopoleio.gr

    Δ-Τ-Σ: 7:00-15:00
    Τ-Π-Π: 7:00-14:00 & 17:00-21:00

    Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν!

    Γενικές πληροφορίες

    Σε αυτήν τη σελίδα, συνοψίζουμε για δική σας ευκολία κάποιες συνήθεις απορίες που μπορεί να έχετε, στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα προϊόντα που παραλάβατε, και τις λύνουμε.

    Δεν αποτελούν κάποιο νομικά δεσμευτικό κείμενο, για αυτό, σε κάθε περίπτωση, σας συνιστούμε να διαβάζετε προσεκτικά τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας, για αναλυτικές πληροφορίες, τόσο για τα δικαιώματα, όσο και για τις υποχρεώσεις σας απέναντι στο Ποικιλοπωλείο, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και καλύτερα.

    Είναι επίσης πολύ σημαντικό όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας (είδικά με αποστολή στον χώρο σας, αλλά και κατά την παραλαβή από το κατάστημά μας), να ελέγχετε ότι όλα τα προϊόντα είναι σε άρτια κατάσταση, δεν είναι ελαττωματικά και είναι ακριβώς αυτά και στις ποσότητες που επιλέξατε.

    Κάποιο από τα προϊόντα που παρέλαβα, δεν ήταν εκείνο που είχα παραγγείλει.

    Τι πρέπει να κάνω;

    Αν κάποιο από τα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονταν στο δέμα σας ήταν άλλο από εκείνα που είχατε παραγγείλει, τότε:

    1) Φωτογραφίζετε τα λάθος προϊόντα.

    2) Στέλνετε τις φωτογραφίες με email στο info@topoikilopoleio.gr, με Θέμα “Αριθμός Παραγγελίας – Επίθετο” (εισάγετε τα στοιχεία της δικής σας παραγγελίας) και με σύντομη περιγραφή στο κείμενο, ποια προϊόντα παραλάβατε λάθος.

    3) Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105986594, για να κανονίσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης με τα σωστά προϊόντα.

    Αν το δέμα που παρέλαβα δεν είναι το δικό μου;

    Αν εκ παραδρομής ολόκληρο το δέμα που παραλάβατε είναι λάθος, τότε παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, τηλεφωνικά στο 2105986594, για να διευθετήσουμε το ζήτημα.

    Μέχρι πότε πρέπει να επικοινωνήσω με το Ποικιλοπωλείο;

    Σε κάθε περίπτωση έχετε περιθώριο να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που παραλάβατε το δέμα σας.

    Είναι υποχρεωτικό να επιστρέψω τα προϊόντα που δεν είχα παραγγείλει;

    Για αυτό θα γίνει συνεννόηση τηλεφωνικά και αν επιθυμείτε να τα κρατήσετε, επιπλέον των προϊόντων που είχατε παραγγείλει, θα υπολογιστεί τυχόν διαφορά στο συνολικό κόστος.

    Θα χρεωθώ κάποια έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση;

    Εφόσον προκύπτει ότι το λάθος είναι από την πλευρά μας (π.χ.: στο δέμα μπήκε εκ παραδρομής το προϊόν Α αντί του Β), όχι, δε χρεώνεστε τα μεταφορικά ή/και τα έξοδα αντικαταβολής, ούτε και το κόστος του αρχικού προϊόντος.

    Αν ωστόσο επιθυμείτε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα, για να συμπεριληφθούν στο νέο δέμα, τότε θα χρεωθείτε μόνο το κόστος αυτών.

    Κάποιο από τα προϊόντα που παρέλαβα, ήταν ελαττωματικό.

    Τι πρέπει να κάνω;

    Αν κάποιο από τα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονταν στο δέμα σας ήταν ελαττωματικό (π.χ.: είχε παρέλθει ή ήταν πολύ κοντά η ημ. λήξης), τότε:

    1) Φωτογραφίζετε τα προϊόντα που παρουσίασαν το ελάττωμα, ώστε αυτό να φαίνεται ευκρινώς.

    2) Στέλνετε τις φωτογραφίες με email στο info@topoikilopoleio.gr, με Θέμα “Αριθμός Παραγγελίας – Επίθετο” (εισάγετε τα στοιχεία της δικής σας παραγγελίας) και με σύντομη περιγραφή στο κείμενο, το ελάττωμα του προϊόντος.

    3) Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105986594, για να κανονίσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης με ακέραιο προϊόν και παράλληλα την επιστροφή του ελαττωματικού, ώστε να ελεγχθεί και να επιστραφεί στον κατασκευαστή.

    Μέχρι πότε πρέπει να επικοινωνήσω με το Ποικιλοπωλείο;

    Σε κάθε περίπτωση έχετε περιθώριο να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που παραλάβατε το δέμα σας.

    Είναι υποχρεωτικό να επιστρέψω τα ελαττωματικά προϊόντα;

    Ναι.

    Θα χρεωθώ κάποια έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση;

    Εφόσον προκύπτει ότι το προϊόν το παραλάβατε πράγματι ελαττωματικό (π.χ.: έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης), όχι, δε χρεώνεστε τα μεταφορικά ή/και τα έξοδα αντικαταβολής, ούτε και το κόστος του αρχικού προϊόντος.

    Αν ωστόσο επιθυμείτε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα, για να συμπεριληφθούν στο νέο δέμα, τότε θα χρεωθείτε μόνο το κόστος αυτών.

    Κάποιο από τα προϊόντα που παρέλαβα, ήταν κατεστραμμένο.

    Τι πρέπει να κάνω;

    Αν κάποιο από τα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονταν στο δέμα σας έφτασε κατεστραμμένο (π.χ.: σπασμένο βάζο, σκισμένο σακουλάκι), τότε:

    1) Φωτογραφίζετε τα προϊόντα που καταστράφηκαν, ώστε να φαίνονται ευκρινώς οι ζημιές, αλλά και το κουτί εσωτερικά και εξωτερικά, ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε αν η εκάστοτε μεταφορική εταιρεία σας παρέδωσε το δέμα σε άριστη κατάσταση, όπως παραδόθηκε από εμάς.

    2) Στέλνετε τις φωτογραφίες με email στο info@topoikilopoleio.gr, με Θέμα “Αριθμός Παραγγελίας – Επίθετο” (εισάγετε τα στοιχεία της δικής σας παραγγελίας) και με σύντομη περιγραφή στο κείμενο, ποια προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά.

    3) Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105986594, για να κανονίσουμε τη διαδικασία αντικατάστασης με ακέραιο προϊόν.

    Αν το δέμα που παρέλαβα υπέστη ολοκληρωτική ζημιά;

    Αν ολόκληρο το δέμα φτάσει σε εσάς “ταλαιπωρημένο” ή/και έχει εμφανή σημάδια σοβαρών ζημιών εξωτερικά, τότε έχετε το δικαίωμα να κάνετε “Άρνηση Παραλαβής” και να μη δεχτείτε να παραλάβετε το δέμα από τον διανομέα.

    (Θυμηθείτε ότι πάντα έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε από τον εκάστοτε διανομέα να περιμένει να ελέγξετε, ότι το περιεχόμενο του δέματος έφτασε ακέραιο και χωρίς ζημιές.)

    Σε μία τέτοια περίπτωση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, τηλεφωνικά στο 2105986594, για να διευθετήσουμε το ζήτημα.

    Μέχρι πότε πρέπει να επικοινωνήσω με το Ποικιλοπωλείο;

    Σε κάθε περίπτωση έχετε περιθώριο να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που παραλάβατε το δέμα σας.

    Είναι υποχρεωτικό να επιστρέψω τα κατεστραμμένα προϊόντα;

    Όχι.

    Θα χρεωθώ κάποια έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση;

    Εφόσον προκύπτει ότι το προϊόν το παραλάβατε πράγματι κατεστραμμένο (π.χ.: σπασμένο βάζο), όχι, δε χρεώνεστε τα μεταφορικά ή/και τα έξοδα αντικαταβολής, ούτε και το κόστος του αρχικού προϊόντος.

    Αν ωστόσο επιθυμείτε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα, για να συμπεριληφθούν στο νέο δέμα, τότε θα χρεωθείτε μόνο το κόστος αυτών.

    Άλλαξα γνώμη για κάποιο από τα προϊόντα που παρέλαβα.

    Τι πρέπει να κάνω;

    Αν αλλάξατε γνώμη για κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας και θέλετε να μας το επιστρέψετε, τότε:

    1) Συμπληρώνετε το σχετικό Έντυπο Υπαναχώρησης, που θα βρείτε παρακάτω και μας το στέλνετε (ιδανικά με email) εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (βλ. παρακάτω).

    2) Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2105986594, για να κανονίσουμε τη διαδικασία επιστροφής.

    Έντυπο Υπαναχώρησης (.pdf)

    Έντυπο Υπαναχώρησης (.docx)

    Αν θέλω να επιστρέψω ολόκληρη την παραγγελία;

    Ακολουθείτε την ίδια διαδικασία με πριν, απλά στο Έντυπο Υπαναχώρησης επιλέγετε το κουτάκι “Ολόκληρη την παραγγελία”.

    Μέχρι πότε πρέπει να επικοινωνήσω με το Ποικιλοπωλείο;

    Μπορείτε να μας στείλετε συμπληρωμένο το Έντυπο Υπαναχώρησης, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που παραλάβατε το δέμα σας.

    Μετά την ως άνω προθεσμία, δε γίνονται δεκτές επιστροφές.

    Μέχρι πότε πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα;

    Μπορείτε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που θα λάβουμε συμπληρωμένο το Έντυπο Υπαναχώρησης από εσάς.

    Μετά την ως άνω προθεσμία, δε θεωρείται έγκυρη υπαναχώρηση και δε γίνεται επιστροφή χρημάτων ή πίστωση σε επόμενη παραγγελία.

    Θα χρεωθώ κάποια έξοδα αποστολής για την επιστροφή;

    Ναι.

    Είναι υποχρέωση του πελάτη να επιστρέψει εμπρόθεσμα, με δικό του μέσο και στο ακέραιο, χωρίς φθορές, ζημιές κλπ. όποιο προϊόν συμπεριλάβει στο Έντυπο Υπαναχώρησης.

    Αν μας επιστρέψετε τα προϊόντα με φθορές, ζημιές κλπ., διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε μέρος ή και όλη την αξία τους από την επιστροφή χρημάτων ή την πίστωση σε επόμενη παραγγελία (βλ. παρακάτω).

    Πώς και πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;

    Εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα εμπρόθεσμα, στο ακέραιο, χωρίς φθορές, ζημιές κλπ., τότε μπορούμε να σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων (στην περίπτωση ολικής επιστροφής και των εξόδων αποστολής), με το ίδιο μέσο πληρωμής που είχε χρησιμοποιηθεί κατά την υποβολή της παραγγελίας ή με κατάθεση σε δικό σας τραπεζικό λογαριασμό, που θα μας υποδείξετε.

    Η προθεσμία που έχουμε για να σας επιστρέψουμε τα χρήματα είναι 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα που θα λάβουμε το συμπληρωμένο Έντυπο Υπαναχώρησης από εσάς.

    Εναλλακτικά της επιστροφής χρημάτων, μπορούμε να κρατήσουμε την τελική χρηματική διαφορά, μετά την παραλαβή των προϊόντων (συνυπολογίζοντας τυχόν φθορές κλπ.) ως έκπτωση σε επόμενη παραγγελία σας.